Op vrijdag 27 maart was het niet alleen het einde van de sportweek, maar was het ook sponsorloop. We kwamen vroeger dan verwacht terug van de sportweek, aten onze lunch op in de klas en maakten ons dan klaar om heel wat toertjes te lopen in en rond de school. Iedereen zette zijn beste (loop)beentje voor om heel wat toertjes te lopen voor het goede doel. Dat is ook bij iedereen gelukt. Wij zijn megatrots op jullie!



.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

.jpeg)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten