Op donderdag 11 juni trokken alle kinderen van het 3de en 4de leerjaar op schoolreis naar Bellewaerde. Het zonnetje was zelfs eventjes van de partij. Eenmaal aangekomen in Ieper, mochten we als eerste in het park. Daarna konden alle jongens en meisjes heel wat attracties doen. Sommigen kozen de rust van rustige attracties, terwijl anderen dan weer de snelheid opzochten en enkele achtbanen deden. Na de show begon het jammer genoeg te regenen, maar dat hield ons niet tegen om nog verder attracties te doen. Enkele durfden zelfs op de boemerang!
Moe maar voldaan kwamen we terug thuis! Iedereen had een dolfijne dag!
Klik op de foto om meer foto's te bekijken!





.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)


.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

