Net zoals vorig jaar mochten de jongens en meisjes van het vierde leerjaar deelnemen aan het trefbaltornooi in Kinderland. Heel wat kinderen wilden daaraan deelnemen. Juf Nathalie kon zelfs 2 ploegen samenstellen. Iedereen deed het heel goed. Soms verloor er eens een ploeg, maar meestal wonnen de ploegen. De 2 ploegen moesten zelfs eens tegen elkaar spelen. Uiteindelijk behaalden we een mooie 2de en 4de plaats. Een dikke proficiat aan alle deelnemers!

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten