Net zoals ieder jaar wilden we onze mama's in de bloemetjes zetten. Ze is onze hartendief! Vandaar knutselden we een nageltekening met een hartje op voor elke mama. Iedereen koos een mooie kleur uit en daarna nagelden ze voorzichtig alle nagels in de plank om dan als laatste alles te verbinden met een mooi gekozen kleur wol. Iedereen deed zijn uiterste best en het ging heel vlotjes om alles in elkaar te steken!
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten