Op zaterdag 30 mei was het schoolfeest. Het thema was: 'Sterren schitteren'. Dat hebben alle jongens en meisjes heel zeker gedaan. De voorbije weken waren we druk bezig met een dansje in te oefenen. Het was niet eenvoudig, maar iedereen gaf het beste van zichzelf. Iedereen was een beetje zenuwachtig, maar na de generale repetitie hadden de meesters er het volle vertrouwen in. Bij het echte optreden was het heel warm in de outfits, maar alle cowboys en cowgirls smeten zich ten volle. Een dikke pluim voor jullie prestatie, want iedereen vond het fantastisch om te zien!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten